رزومه دکتر مهدی گل محمدی

دکتر مهدی گل محمدی

خط سیاه و سفید

»» سوابق اجرایی، علمی، فرهنگی و شغلی:

–   موسس، نایب رئیس و مدیر عامل شرکت کیان رایانه توس – ۱۳۷۶

–   موسس و رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی موعود – ۱۳۸۰

–   موسس و مدیر مسئول دفتر خدمات مهندسی کیان رایانه – ۱۳۸۲

–   موسس و مدیر مسئول انتشارات گل‌محمّدی – ۱۳۸۴

–   موسس و مدیر گروه تحقیقاتی تصمیم‌سازان – ۱۳۸۹

–   سردبیر نشریه علمی “تجارت امروز” از سال ۱۳۸۶ لغایت۱۳۸۹

–   و …

خط سیاه و سفید

»» فعالیت‌های تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای: 

–   عضو هیئت علمی ” پارک علم و فن‌آوری خراسان رضوی” از سال ۱۳۹۲

–   مشاور کسب و کار، بازاریابی و برندسازی”مجموعه شرکت‌های پارک علم و فن‌آوری خراسان رضوی” از سال ۱۳۹۲

–   مشاور بازاریابی و فروش” هلدینگ سرمایه‌گذاری و ساختمانی الماس تابان کیش” از سال ۱۳۹۳

–   مجری پروژه‌ی تدوین برنامه‌های عملیاتی هولدینگ ملازاده گروپ افغانستان –  پاییز و زمستان ۱۳۹۲

–   مجری پروژه‌ی تدوین استراتژی هولدینگ ملازاده گروپ افغانستان –  تابستان ۱۳۹۲

–   مشاور و ناظر پروژه‌ی تحقیقات بازار شرکت اکسیر شرق (طرح مصوب دانشگاه فردوسی) –  تابستان ۱۳۹۲

–   مشاور و ناظر پروژه‌ی تحقیقات بازار شرکت بازرگانی قدس (طرح مصوب دانشگاه فردوسی) –  تابستان ۱۳۹۰

–   مشاور و ناظر پروژه‌ی تحقیقات بازار شرکت پیشرو تایر  (طرح مصوب دانشگاه فردوسی) –  تابستان ۱۳۹۰

–   مشاور و ناظر پروژه‌ی تحقیقات بازار گروه رستوران‌های زنجیره‌ای رضایی شعبه مرکز و بابل (طرح مصوب دانشگاه فردوسی و دانشگاه بابل) –  تابستان ۱۳۹۰

–   منتور و داور رویدادهای مختلف استارتاپ‌ویکند و ماراتون استارتاپی در مراکز کارآفرینی از سال ۱۳۹۲ تاکنون

–   و …

خط سیاه و سفید

»» تدریس و فعالیت‌های آموزشی:

–   برگزاری دوره‌های تخصصی کلینیک فروش با رویکرد پرورش مهارت‌ها

–   برگزاری دوره‌های تخصصی کار تیمی

–   برگزاری دوره‌های تخصصی زبان بدن

–   برگزاری دوره‌های تخصصی ارتباط با مشتری

–   مدرس دوره‌های تخصصی کسب و کار موفق

 

خط سیاه و سفید

»» دوره‌های تخصصی و کاربردی برگزار شده (عمومی – اختصاصی) :

  • –   کلینیک تخصصی فروش
  • –   بازاریابی تلفنی
  • –   زیان بدن
  • –   مدیریت ارتباط با مشتری
  • –   کارآفرینی پایدار
  • –   خلاقیت‌های پنهان
  • –   تکنیک‌های نوین مشتری‌مداری
  • –   تکنیک‌های نوین مشتری‌نوازی
  • –   تحول در کسب و کار
  • –   بهبود روش‌ها و شیوه‌ها
  • –   بهره‌وری در تولید
  • –   برندسازی از تولد تا بلوغ
  • –   اصول و فنون مذاکرات اثربخش با مشتری
  • –   فروش سالم در شرایط بحرانی
  • –   استراتژی اقیانوس آبی
  • –   مهندسی چیدمان فروشگاهی و ارتباطات بصری
  • –   بازاریابی خلاقانه
  • –   ایجاد و تقویت کار تیمی
  • –   و …

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

38833000 - 051